Door Remy Meijers op 31 oktober 2016

Persbericht naar aanleiding Jack Kicken

Wij hebben er kennis van genomen dat op dit moment hevige discussie overal plaatsvindt omdat de heer Jack Kicken vandaag oproept tot het opknopen van Geert Wilders, Blijkbaar bestaat het beeld dat de heer Jack Kicken verbonden is aan de PvdA Valkenburg. Wij willen hierbij benadrukken dat hij dat totaal niet is. Hij wás tot circa 3 jaar terug bestuurslid, maar is dat sindsdien dus niet meer. Sterker nog, de heer Kicken is zelfs geen lid meer van de PvdA, dat lidmaatschap heeft hijzelf opgezegd in juli 2015, Blijkbaar zwerft nog steeds een oude versie van de pvda valkenburg site in cache rond op internet, deze versie is dus niet dus al 3 jaar lang niet meer actief. Gezien zijn verwerpelijke uitspraak over het opknopen van een politicus, ongeacht van wat je van die politicus denkt, mogen wij blij zijn dat de heer Jack Kicken afstand van ons genomen heeft. Wij nemen in ieder geval volledig afstand van hem en zijn uitspraken.

Namens Bestuur,Fractie en Wethouder

Remy Meijers

Wethouder Daarnaast werkt hij betaald als Manager Capgemini En doet hij vrijwilligerswerk bij de Polfermolen (onbezoldigd)

Meer over Remy Meijers